تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

درخواست آزمایش به صورت آنلاین

  • چگونه آنلاین درخواست آزمایش آب یا خاک یا نمونه فاضلاب دهیم؟

ابتدا وارد قسمت ثبت نام  شوید و در سایت ثبت نام کنید، سپس از قسمت ورود به ناحیه کاربری وارد پنل کاربری خود شوید. پس از ورود به ناحیه کاربری با ۳ قسمت داشبورد ، میز کار و پشتیبانی رو به رو می شوید( در ادامه هر یک از این 3 بخش توضیح داده شده است) بر روی گزینه درخواست آزمایش جدید در قسمت میز کار کلیک نمائید. و وارد محیط زیر شوید. در اینجا، نوع آزمایش خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب نوع آزمایش پارامتر های آزمایش در قسمت پایین نمایش داده خواهد شد.

پس ازانتخاب نوع آزمایش ، هزینه آزمایش در قسمت سمت چپ نمایش داده خواهد شد، در صورت انتخاب نوع آزمایش پارامتر ها در چهار قسمت پارامترهای مواد شیمیایی، پارامتر های مواد میکروبی ، پارامتر های فلزات سنگین و پارامتر های فیزیکی ظاهر می گردد که می توانید با تیک زدن مربع کنار پارامتر ها به آزمایش های خود، پارامتر های دلخواه را اضافه کنید یا کم نمایید و مستقیما تغییرات هزینه آزمایشات را مشاهده نمائید.

در کنار اسم هر آزمایش ، روش انجام آزمایش هم ذکر شده است.

سپس در پایین صفحه بر روی دکمه ثبت و ادامه کلیک نمائید تا وارد مرحله بعدی که در شکل زیر آمده است شوید.

در اینجا باید اطلاعات مربوط به نحوه نمونه برداری وارد شود، در صورتی که نمونه برداری توسط شما  انجام گرفته است تیک گزینه آن را بزنید که به صورت پیش فرض روی دکمه نمونه برداری توسط شما قرار دارد. در صورتیکه نیاز دارید تا نمونه برداری توسط کارشناس های آبرام  انجام شود، گزینه نمونه برداری توسط کارشناس های آبرام انتخاب شود.  سپس شماره تماس ضروری و آدرس خود را وارد نمائید و بر روی دکمه ثبت و ادامه کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

تا اینجا تمام هزینه ها برای یک نمونه در نظر گرفته می شد. در صورتیکه که تعداد نمونه ها با پارامتر ها مشخص است در اینجا می توانید تعداد نمونه  را انتحاب نمائید و بر روش دکمه ثبت و پرداخت کلیک کنید تا وارد صفحه زیر شوید.

در این قسمت اطلاعات مربوط به آزمایش آب شامل پارامتر های و جزئیات تعداد نمونه و مبلع پیش پرداخت و هزینه کل و … ذکر گردیده است. در قسمت پایین صفحه فایل های ضمیمه وجود دارد که در صورت نیاز به نامه پیش پرداخت به صورت مهر شده  از قسمت پشتیبانی درخواست نمائید تا نامه به صورت فایل ضمیمه برای شما ارسال گردد. در غیر این صورت بر گزینه پرداخت کنید در بالای صفحه کلیک نمایید و وارد صفحه زیر شوید.

با پرداخت مبلغ پیش پرداخت ، فرآيند آزمایش های شما شروع می گردد. سپس پس از اتمام آزمایش های آب باید مبلع کل تسویه شود.

شما می توانید نمونه را قبل از انجام فرآيند ثبت نام و پرداخت یا بعد از فرآيند ثبت نام و پرداخت به آزمایشگاه تحویل دهید. پس از اتمام آزمایش ها  و تکمیل شدن نتایج ، شما می توانید نتایج آزمایش های خود را از صفحه شکل زیر به نام میز کار – آزمایش های شما مشاهده نمائید.

در اینجا به تشریخ سایر قسمت های پنل کاربری می پردازیمو

  • داشبورد

فضای تب داشبورد به شکل زیر می باشد.

که در این قسمت می توانید،وضعیت آزمایش های شما، درخواست های پشتیبانی و تراکنش های شما  پیگیری نمائید. و در صورت نیاز درخواست آزمایش جدید نمائید. همچنین در این قسمت می توانید ویرایش پروفایل یا ویرایش رمز عبور نمائید.

  • میز کار

در بخش میز کار ، سوابق آزمایش های شما که انجام داده اید، نمایش داده خواهد شد.

  • پشتیبانی

در قسمت پشتیبانی می توانید با کارشناسان آزمایشگاه ، گفتگو نمایید و سوالات خود را مطرح کنید. به قسمت تیکت جدید وارد شوید و سوال خود را مطرح کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
به اشتراک بگذارید :
whatsapp