تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

دستشویی وحمام پیش ساخته

دستشویی وحمام پیش ساخته :

دستشویی وحمام پیش ساخته ،از جمله تجهيزات بهداشتي اوليه اي هستند که در مناطقی که فاقد آنها هستند(بخصوص در بلایایي که سرویس هاي بهداشتي و شبكه هاي فاضلاب آسيب جدي دیده اند)، مورد استفاده قرار می گيرند. مهمترین نكات مورد توجه در تهيه سرویس هاي بهداشتي پيش ساخته شامل استحكام، مقاومت در برابر خوردگی، سبک و قابل حمل
بودن، دسترسی به آب سرد و گرم، روشویی و وجود تجهيزات جمع آوری فاضلاب است.
دستشویی وحمام پیش ساخته موجود معمولاً به صورت تک چشمه تا شش چشمه و همراه و یا بدون حمام در دسترس مي باشند که بسته به تجهيزات مورد نياز نظير آبگرمكن، دستشویي و تنوع در نوع دسترسي به هر جزء در دسترس مي باشند. در ایران نيز این مجموعه کانكس هاي بهداشتي توسط برخي از شرکت ها توليد مي گردند، تصاویر برخي از این سرویس هاي پيش ساخته در ایران در ذیل آورده شده است
 :

دستشویی وحمام پیش ساخته

در انتخاب سرویس هاي بهداشتي توجه به استحكام و کيفيت محصولات بسيار ضروري مي باشد. دقت شود که استفاده از سرویس هاي بهداشتي جهت دفع صحيح و بهداشتي فاضلاب هاي انساني مي باشد لذا استفاده از این سرویس ها نباید سبب آلودگي زیست محيطي گردد. از این رو توجه به سيستم جمع آوري فاضلاب و سهولت دفع فاضلاب بسيار مهم مي باشد. جمع آوري فاضلاب توالت های پيش ساخته مي تواند در تانكرهاي لاستيكي، سپتيک تانک و یا چاهاي جذبي انجام شود.

دستشویی وحمام پیش ساخته

 

دستشویی وحمام پیش ساخته شكل اصلاح شده اي از توالت هاي چاهک دار بوده که به منظور به حداقل رساندن مشكل بو و مگس طراحي شده اند. در این روش چاهک مجهز به یک لوله تهویه بوده که معمولاً در قسمت بيروني اتاقک توالت قرار گرفته و ارتفاع آن حداقل ۰.۵متر بالاتر از اتاقک است.
براي جلوگيري از ورود حشرات به چاه، انتهاي باز لوله تهویه باید با توري مناسب پوشانده شود. به علاوه براي سهولت در تهویه، هيچ گونه پوششي نباید بر روي سوراخ سنگ توالت قرار داده شود. براي جلوگيري از تجمع مگس در بخش داخلي اتاقک، این قسمت باید به نحو مناسب تاریک نگه داشته شود.

 

Rate this post
به اشتراک بگذارید :
whatsapp