تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

مجوز ها

مجوز ها  :

شرکت دانش بنیان آبرام (آب راهبر محاسب) تاسیس شده توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی ، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی می باشد که دارای مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان ملی استاندارد (ISO-17025) ، وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد. که در ادامه تصویر گواهینامه های این شرکت فابل مشاهده است.

مجوز ها و گواهینامه ها شرکت دانش بنیان آبرام :

شرکت دانش بنیان آبرام (آب راهبر محاسب) ثبت شده به شماره ۴۹۸۳۰۴ ،در اداره ثبت شرکت ها استان تهران توسط تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی تاسیس گردیده است.

گواهینامه ایزو 17025 از سازمان ملی استاندارد

 

آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه آب و پساب و خاک

گواهینامه آزمایشگاه معتمد محیط زیست شرکت دانش بنیان آبرام  1404-1402
گواهینامه خاک آزمایشگاه معتمد محیط زیست شرکت دانش بنیان آبرام  1404-1402

 

موضوع تاسیس این شرکت ، مهندسي، طراحي، اجرا، بهره برداري، آزمايشگاهي و تخصصي آب و فاضلاب و ساختمان و نفت و گاز و انرژي و تجزيه و تحليل و اندازه گيري كليه آلاينده هاي محيطي شامل آب، هوا، پساب و مصالح و خاک و روش هاي نوين اجرا و بهره برداري می باشد که با عقد قرار داد استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی استقرار یافته است.

شرکت دانش بنیان آبرام ( آب راهبر محاسب )  با پشتوانه قوی مهندسی در زمینه آب و فاضلاب پس از اجرای پروژه های متعدد در زمینه آب و فاضلاب و فیلتراسیون و صنایع زیست محیطی و همکاری با شرکت های متعدد خارجی و داخلی مانند شرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم ، بانک شهر ، شرکت بهنوش ، شرکت سیمان شمال ، شرکت استیل آذین ایرانیان ، شرکت رنو  و … توانسته جواز واحد فنی مهندسی را از وزارت صنعت معدن تجارت دریافت نماید.

جواز تاسیس فنی و مهندسی در زمینه تصفیه از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

جواز تاسیس واحد فنی و مهندسی در زمینه تصفیه آب و پساب

پروانه فنی و مهندسی در زمینه صنایع زیست محیطی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

پروانه فنی مهندسی در زمینه آب و صنایع زیست محیطس از وزارت صنغت ، معدن و تجارت

 

فناور برگزیده دانشگاه شهید بهشتی

فنّاور برتر دانشگاه شهید بهشتی

شرکت دانش بنیان آبرام ( آب راهبر محاسب) با پشتوانه نیرویی انسانی غنی و نخبه و تجهیزات روز دنیا و استفاده از ظرفیت های نوآوری در دانشگاه شهید بهشتی توانسته خدمات ارزنده ای به کارفرما های خود ارائه بدهد.

شرکت برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در سال 1400

شرکت دانش بنیان آبرام  در سال 1400 با کسب رتبه نخست عنوان شرکت برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی را در سال 1400 بدست آورد.

 

4.8/5 - (19 امتیاز)
whatsapp