تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

مجوز ها

مجوز ها  :

شرکت دانش بنیان آب راهبر محاسب با برند تجاری ثبت شده آبرام ، فعال در زمینه خدمات آزمایشگاهی زیست محیطی و همچنین تولید کننده دستگاه تصفیه آب و فاضلاب توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی تاسیس شده است. شرکت آبرام  در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مستقر می باشد  و  دارای مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان ملی استاندارد (ISO-17025) ، وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد. که در ادامه تصویر گواهینامه های این شرکت فابل مشاهده است.

مجوز ها و گواهینامه ها شرکت دانش بنیان آبرام :

شرکت دانش بنیان آبرام  به شماره ۴۹۸۳۰۴ ، در اداره ثبت شرکت ها استان تهران ثبت  گردیده است. شرکت آبرام از بدو تاسیس در شهریور سال 1395در مرکز نوآوری و  رشد دانشگاه شهید بهشتی استقرار یافته و مراحل رشد خود را در این مرکز طی نموده و هم اکنون در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور مستقر می باشد.

گواهینامه ایزو 17025 از سازمان ملی استاندارد

 

آزمایشگاه معتمد محیط زیست در زمینه آب و پساب و خاک

گواهینامه آزمایشگاه معتمد محیط زیست شرکت دانش بنیان آبرام  1404-1402
گواهینامه خاک آزمایشگاه معتمد محیط زیست شرکت دانش بنیان آبرام  1404-1402

 

موضوع تاسیس این شرکت ، مهندسي، طراحي، اجرا، بهره برداري، آزمايشگاهي و تخصصي آب و فاضلاب و ساختمان و نفت و گاز و انرژي و تجزيه و تحليل و اندازه گيري كليه آلاينده هاي محيطي شامل آب، هوا، پساب و مصالح و خاک و روش هاي نوين اجرا و بهره برداري می باشد که با عقد قرار داد استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی استقرار یافته است.

شرکت دانش بنیان آبرام ( آب راهبر محاسب )  با پشتوانه قوی مهندسی در زمینه آب و فاضلاب پس از اجرای پروژه های متعدد در زمینه آب و فاضلاب و فیلتراسیون و صنایع زیست محیطی و همکاری با شرکت های متعدد خارجی و داخلی مانند شرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم ، بانک شهر ، شرکت بهنوش ، شرکت سیمان شمال ، شرکت استیل آذین ایرانیان ، شرکت رنو  و … توانسته جواز واحد فنی مهندسی را از وزارت صنعت معدن تجارت دریافت نماید.

جواز تاسیس فنی و مهندسی در زمینه تصفیه از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

جواز تاسیس واحد فنی و مهندسی در زمینه تصفیه آب و پساب

پروانه فنی و مهندسی در زمینه صنایع زیست محیطی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

پروانه فنی مهندسی در زمینه آب و صنایع زیست محیطس از وزارت صنغت ، معدن و تجارت

 

فناور برگزیده دانشگاه شهید بهشتی

فنّاور برتر دانشگاه شهید بهشتی

شرکت دانش بنیان آبرام ( آب راهبر محاسب) با پشتوانه نیرویی انسانی غنی و نخبه و تجهیزات روز دنیا و استفاده از ظرفیت های نوآوری در دانشگاه شهید بهشتی توانسته خدمات ارزنده ای به کارفرما های خود ارائه بدهد.

شرکت برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در سال 1400

شرکت دانش بنیان آبرام  در سال 1400 با کسب رتبه نخست عنوان شرکت برگزیده پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی را در سال 1400 بدست آورد.

 

4.8/5 - (19 امتیاز)
whatsapp