تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

همکاری با شرکت دانش بنیان آبرام

همکاری با شرکت دانش بنیان آبرام

جهت همکاری با شرکت دانش بنیان آبرام (آب راهبر محاسب) عضو پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بایستی رزومه خود را به آدرس abramteam@gmail.com ایمیل نمایید. فعالیت های این شرکت شامل ۲ بخش آزمایشگاه معتمد محیط زیست و بخش فروش پکیج های پیش ساخته تصفیه فاضلاب است.شرکت آبرام با برخورداري از کارشناسان مجرب و با بهره گيري از اندوخته علمي، دانش فني و تجارب کارشناسان کارآمد توانسته است پروژه های مختلفی را در کشور به سرانجام برساند.

آزمایش آب آشامیدنی، آزمایش آب چاه و آزمایش انواع آب در آزمایشگاه شرکت دانش بنیان آبرام قابل انجام است.

چشم انداز شرکت دانش بنیان آبرام با همکاری با نخبگان ارزشمند کشور ، حرکت به سمت بهسازی و بهره وری و اثر بخشی محیط زیست کشور می باشد که امروزه اهمیت و حساسیت بسیار آن در زمینه های مختلف از جمله تصفیه فاضلاب کشور است. از جمله اهداف ما این است که ضمن تلاش برای حل مشکلات مختلف کشور و همگام سازی سرعت رشد ایران با استانداردهای جهانی، امکان استفاده ارزان قیمت از تکنولوژی های روز دنیا را نیز برای کشور عزیزمان فراهم کنیم تا آنها نیز لذت زندگی در دنیای مدرن را تجربه کنند.

لذا شرکت آبرام(آب راهبر محاسب) از افراد واجد فارغ التحصیل کارشناسی،کارشناسی ارشدکه تمایل دارند به صورت تمام وقت در دفتر مرکزی این شرکت واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی فعالیت نمایند دعوت بعمل می آورد تا ضمن دانلود فرم زیر و پر کردن آن و ایمیل آن به آدرس abramteam@gmail.com تحت موضوع همکاری به صورت تمام وقت، اقدام نمایند. لازم به ذکر است فقط از متقاضیان محترم در رشته های شیمی و محیط زیست و تصفیه آب و فاضلاب دعوت به همکاری می آید.

دانلود فرم همکاری با شرکت آبرام

محصولات شرکت دانش بنیان آبرام آبرام

  1. پکیج تصفیه فاضلاب به روش EAAS (لجن فعال با هوادهی گسترده)
  2. پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی
  3. پکیج تصفیه فاضلاب به روش MBBR
  4. پکیج تصفیه فاضلاب به روش sbr
  5. تصفیه فاضلاب به روش انعقاد الکتریکی 
  6. دستگاه تصفیه آب RO 

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

برچسب ها : , , ,

به اشتراک بگذارید :
whatsapp