تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

پر کردن اولیه استخر شنا

پر کردن اولیه استخر شنا:

اگر استخری به منظور تعمیرات خالی شده یا اولین باری است که پر کردن اولیه استخر شنا در آن فصل آن را پر کنند ویا به نظر می رسد آب مورد استفاده برای پر کردن آن کیفیت نامناسب دارد و د ر اغلب موارد رسد آب به قرمز تیره گرائیده و مقدار قابل توجهی کدورت دارد . اگر چنین آبی را بخواهیم با روش فیلتراسیون شفاف و تصفیه نمائیم چندین روز به طول می انجامد و شستشوی فیلترها نیز باید روزانه چند مرتبه صورت گیرد.

  • مقدار قلیائیت آب را با اضافه کردن 1,7 کیلو گرم سود سوز آور یا 3,5 کیلوگرم بیکربنات سدیم برای هر 50 متر مکعب آّّ ب تنظیم کنید.
  • آلوم را به میزان 3,5 پاوند برای هر 50 متر مکعب با حل کردن در آب و توزیع آن در کل سطح آب استخر اضافه نمایند . پمپ ها نیز 10 دقیقه روشن باشند تا هنگامی که آلوم کاملاً با آب مخلوط شده و تولید فلاک نمایند.
  • پمپ ها را خاموش نموده و اجازه دهید فلاک رشد کند و در خلال شب توسعه یابد. صبح روز بعد رسوبات ته نشین شده را با پمپ های مکنده خارج کنید.
  • از روش فیلتراسیون معمول و کلرزنی به آب استفاده کرده درانتهای روز آب برای استفاده آماده است.

آلودگی های پر کردن اولیه استخر شنا

مهم است بدانیم که تمام آب استخر تنها از طریق گردش در سیستم فیلتراسیون تصفیه نمی شود.و وقتی فیلتراسیون شروع می شود ابتدا
آب کثیف خواهد بود و آب کثیف داخل استخر با آب برگشتی فیلتر شده و رقیق می گردد. و پالایش آب بواسطه رقیق سازی متوالی انجام می شود. مثلا در استخری که حاوی مقدار معینی گل ورودی است.

حدود 67 % در گردش اول و 86 % آن در گردش دوم جدا می شود و به ترتیب زیر:

پر کردن اولیه استخر شنا
پر کردن اولیه استخر شنا
Rate this post
به اشتراک بگذارید :

سلام اگه تلگرام یا گروهی دارید اعلام کنید در خصوص نگهداری اب استخر وشرایط اب استخر بیشتر می خواستم بدونم

whatsapp