تهران، حکیمیه، دانشگاه شهید بهشتی، پردیس شهید عباسپور، ساختمان دکتر حسابی، پارک علم و فناوری، شرکت دانش بنیان آبرام تلفن : 09127628430 - 73932113(021)

آزمایشگاه معتمد محیط زیست کردستان

آزمایشگاه معتمد محیط زیست کردستان

آزمایشگاه معتمد محیط زیست کردستان یکی از واحد های شرکت آب راهبر محاسب می باشد. دفتر مرکزی شرکت آب راهبر محاسب واقع در تهران می باشد. نمایندگی این شرکت در استان کرمانشاه ، امور مربوط به خوداظهاری واحد های صنعتی و پایش آب های سطحی، رودخانه های ، دریاچه سدها و … را به انجام می رساند. شرکت آب راهبر محاسب معتمد سازمان حفاظت محیط زیست و مجری و راهبر سیستم های تصفیه فاضلاب کارخانه ها و صنایع مختلف می باشد. کلیه واحدهای صنعتی، تولیدی، کارگاهی و … بعد از دریافت ابلاغیه مبنی بر انجام طرح خوداظهاری می توانند برای انجام مراحل خوداظهاری با آزمایشگاه معتمد محیط زیست آبرام تماس بگیرند.

آب راهبر محاسب آزمایشگاه معتمد محیط زیست

طرح خود اظهاری سازمان محیط زیست

به دلیل رشد صنایع آلاینده محیط زیست ، واحد های صنعتی باید وضیعت آلایندگی خود را از طریق آزمایشگاه های معتمد محیط زیست به صورت خود اظهاری بیان کنند. ابتدا از طرف سازمان محیط زیست به واحد ابلاغ می گردد که بایستی طرح خوداظهاری را انجام دهد.آزمایشگاه معتمد محیط زیست کردستان طی یک برنامه ده روزه زمان مورد نظر جهت پایش واحد را به اداره کل حفاظت محیط زیست مربوطه ارسال کرده و پس از آن در روز مورد نظر همراه با نمایند سازمان محیط زیست به صورت سر زده به واحد مزبور سرکشی می گردد. و نمونه های مورد نظر شامل هوا ، پساب و … آنالیز می گردد.

آزمایشگاه های معتمد اطلاعات مربوط به خروجی های آلاینده واحد های صنعتی شامل فاضلاب ، هوا و صوت را دریافت نموده و موارد مربوطه را در سامانه پایش سازمان ثبت می نمایند.

طرح خوداظهاری محیط زیست

مطابق شکل بالا که گزارش کار طرح خود اظهاری محیط زیست می باشد ، می بایستی نتایج آزمون های مورد نظر نیز توسط واحد صنعتی به ادارات کل استان ها ارسال شود.

در حالت طبیعی ، انواع مختلف حیات با محیط اطراف خود در حالت تعادل است. اما مواد زاید طبیعی و مصنوعی که به واسطه ازدیاد جمعیت در بیوسفر ریخته می شوند ، ثبات نسبی محیط را به هم می زند. آلاینده های ناشی از فعالیت های انسان ها در سیستم طبیعی اختلال ایجاد کرده است. مشکل آلودگی محیط زیست امروز در ایران به یکی از مشکلات عمده تبدیل شده است. لذا امید است واحد های صنعتی محترم با اجرا دقیق طرح خود اظهاری تعهد محیط زیستی خود را اجرا کرده و مشکلات مربوطه را کنترل نمایند.

 

3/5 - (2 امتیاز)

برچسب ها : , , , , , , , ,

به اشتراک بگذارید :
whatsapp